Ingen tid

Hej där! Jag har inte hunnit skriva något. Jag kom hem sent. Jag råka ta fel tåg. Jag märkte det  typ efter 10 stationer eller nåt. Snacka om jobbigt. När jag var hemma så åt jag. Sen började jag plugga vid 6 tiden. Nu har jag tagit en paus. Har matte prov, franska prov och franska redovisning imorn. Snacka om jobbigt.
Idag var det en soft dag. Först hade vi mentor tid, gympa, bild och lunch. Där efter gick vi till Eriksdals hallen för att kolla på skolans handbolls match. skolans lag vann. WOW. Efter det åkte vi tillbaka till skolan för att ha SO. Så himla onödigt. Efter handbolls matchen fick 1 timmas rast, sen hade vi vår sista lektion. Varför fick vi bara inte gå hem?

Kommentarer
Postat av: Tasha

aj låter ju inte alls kul:( men hoppas att hostan går över snart!

2010-02-18 @ 03:20:56
URL: http://atalante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0