Lalala

Har det ganska tråkigt just nu, Sjunger på The lost chilrden av Michael Jackson. Den är skit vacker. Ni som älskar barn bör lyssna på den.

Idag är det sista dagen jag får äta godis. Sen får jag äta på min födelsedag och fester. Just det, glömde säga när jag fyller år. Jag fyller år den 22 april :). Älskar årstiden. De jätte fina körsbär träden, ååhh gud vad jag längtar. På våren finns det inga getingar och humlor o sånt. Jag är liiiv rädd för getingar. Jag ber hellre någon sticka in en kniv i mig. Jag vet mycket väl att man ska stå still men det är något som jag inte kan kontrollera. Önskar att jag aldrig hade den rädslan. Jag e så himla desperat!! Jag vill ha vår NUUUUUU!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0