Mitt första inlägg här på blogg.se

Tjena! Ska ta och berätta lite om mig själv. Jag heter Anisa och är 14, fyller snart 15. Jag går i åttan. Det är många som tycker att åttan är svår. Jag tycker det är mycket läxor. Sjukt mycket läxor. Men så är livet antar jag. Min idol är Michael Jackson. Jag älskar han musik, dans och persolighet. Jag blir jätte ledsen och jätte arg när folk säger att det är tur för alla barn. Han våldtog aldrig någon. Det var bara nån unge som gillade att acta. När jag inte gör läxor så lär jag mig Michael's danser. Just nu lär jag mig "the drill dance". Jag tycker bara det är kul.
Min störtsta fråga är till Conrad Murray, why did you do it?
Min dröm är att bilda en gratis skola för både barn och vuxna i Afrika. Lyckas jag med det så vill jag bilda en lika dan skola i Sydamerika, och lyckas jag med det så vill jag bilda en i varje kontinent. Men jag satsar först på Afrika.
Människorna jag älskar: Nina (min nya lilla syster), M.J och alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0