Om gårdagen

Hej! Igår hann jag inte skriva något så jag ska skriva om gårdagen. Igår var det en jobbig dag, bussarna var sena, jag fick vänta typ 20-30 minuter.Jag stod ute och frös ihjäl fast jag hade en massa kläder. Första lektionen var gympa. Man fick göra vad man ville för det var bara halva klassen som var i tid resten var på väg. Sen var det sy slöjd, en skön lektion det, bara sticka och prata. Efter det var det lunch. Efter lunchen hade vi engelska. Sen var det dags att gå hem i det kalla vädret. Jag gillar vinter men allt för länge gör så att jag tröttnar på det. Sen fick jag vänta på tågen  ganska länge, sn helt plötsligt så ska den till högdalen så man fick hoppa av i gullmarsplan och ta tåget där, det var sjukt kallt. Jag ska gå och käka nu så jag skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0