Om min dag

Nu ska jag ta och verätta om min dag. Skolan började med NO, SO sen lunch. Vi fick godis av vår NO lärare. (Var bara tvungen att säga det :P) Efter lunchen hade vi svenska. Vi hade powerpoint presentaioner. Min grupp får presentera på måndag. Vi ska presentera om Mary Shelley, jag ska berätta om Frankenstein. Sen hade vi franska. Där var det sketch. Gud va pinigt det var. Sista lektionen var matte. Vi hade mid term. Snacka om jobbigt. Men jag tycker att det gick ganska bra. Men om inte jag får VG så gör jag om provet. Efter skolan var jag hemma själv som jag redan har sagt i mitt förra inlägg. Ska läsa andras blogg nu så hejs svejs :)

Kommentarer
Postat av: anni.

tack! det går nog bra :)

2010-02-18 @ 22:19:46
URL: http://ahuhtala.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja, no är bland det tråkigaste som finns -.-

skönt att provet är över nu iaf :D

2010-02-19 @ 22:02:19
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0