Stickar

Go morgon alla! Härlig väder kan jag säga (not). Men det är skönt med + grader, fast imorn blir det -4 igen :(. Men, men just nu sitter jag och skriver, innan det höll jag på att sticka. Jag håller på att sticka en maskot. Jag tror den blir till mig. Sen när jag börjar bli bättre på att sticka så tänker jag sticka en till Nina. Det är faktist inte tråkigt att sticka. Jag får ont i händerna om jag håller på för länge på en gång. Men jag är snart klar med min. När jag är  klar med fötterna och kroppen så måste jag köpa garn. i annan färg. Men nu ska jag ta och fortsätta.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej. Har startat en tävling nu där just DU har chansen att vinna en tandbleking! titta gärna in om du är intreserad.

Har även massa andra tävlingar i gång som kanske just passar dej :)

Lycka till

Http://Ceciliaprecious.blogg.se

Puss & kram

2010-02-27 @ 15:27:45
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0